Online læringsunivers til marketingansvarlige i små og mellemstore

 virksomheder, der gerne vil skabe mere salg med online markedsføring  

Online læringsunivers til marketingansvarlige i danske SMV'er, som gerne vil skabe mere salg med online markedsføring

Undervisning i digital strategi

 Få bedre og mere forudsigelige resultater fra jeres online tilstedeværelse

Vedvarende kompetenceudvikling og opdatering inden for digital marketing

 Behold viden, uddannelse og strategiske beslutninger i virksomheden

Gør Det Enkelt
Maria Ahrensberg om læringsuniverset Gør Det Enkelt

“Jeg er glad for den sparring, jeg får omkring markedsføring og muligheden for at tilgå læringselementerne på egne tidspunkter.”

Kommunikationsansvarlig hos teater ZeBU

Gør Det Enkelt
Henrik Lange om læringsuniverset Gør Det Enkelt

“Jeg får masser af værdi for min månedlige betaling! Jeg har automatiseret opgaver, som jeg før gentog igen og igen.”

Iværksætter og rejserådgiver, Highways-academy.com

Markedsføringsstrategi_Anbefaling af Gørdetenkelt
Læs, hvad medlemmerne siger om Gør Det Enkelt her

Som direktør, vil du sikre dig, at...

 I følger en digital strategi og retning, der giver et afkast, som kan ses på bundlinjen.

 Dine marketingansvarlige er opdateret på den nyeste digitale udvikling.

 Dine marketingansvarlige altid har adgang til professionel sparring og rådgivning.

 

 

 

Tænk, hvis du som direktør endelig kan:

 Slippe den dårlige samvittighed, fordi dine medarbejdere nu får den sparring og rådgivning inden for markedsføring, som du må erkende, du ikke har tid til.

 Læne dig tilbage i visheden om, at din(e) marketingansvarlige har en sparringspartner, rådgiver og underviser, der kan give dine medarbejdere den viden og indsigt, de har brug for.

 Være tryg ved at din(e) marketingansvarlige håndterer markedsføring og

kundeservice online korrekt, så I ikke ender i en shitstorm.


Resultater, du kan forvente af virksomhedens medlemskab:

 Velovervejede beslutninger, der tager udgangspunkt i virksomhedens strategi og målsætninger 

 Bedre resultater på samme eller mindre budget. Læs om Henriks succes her.

 Overblik og målgruppeindsigt, der ensretter kommunikationen fra både salg, kundeservice og marketing.

 Dataindsamling, arbejdsfordeling og indsatser, der samles i en letudførlig handlingsplan.

 

 

 

Digitale virksomheder


Rådgivning og undervisning i alt dét, en marketingansvarlig skal vide om digital strategi, kommunikation og online markedsføring.

Samlet på ét sted. I ét medlemskab.


Anita viser, hvordan online markedsføring bliver mere enkelt og effektivt - hvor overblik, struktur og indsigt

skaber bedre resultater på samme (eller mindre) budget

Gør som mange andre - bliv medlem nu
Gør Det Enkelt
Henrik Lange om læringsuniverset Gør Det Enkelt

“Jeg lærer ugentligt meget om digital markedsføring, og sparringen med Anita gør mig mere effektiv i min arbejdsdag.”

Daglig leder, produktivNorge AS

Gør Det Enkelt
Rikke Mortensen om læringsuniverset Gør Det Enkelt

“Du får konkrete råd og værktøjer, samt øvelser, hvor du tvinges til at indse, hvad den nye viden betyder for din virksomhed.”

Kommunikationskonsulent hos Dansk Firmaidrætsforbund

Markedsføringsstrategi: Gør Det Enkelt skaber værdi

Konkrete resultater, der er opnået hos medlemmer

 En stigning i antal nye leads på 30%

✔ Rundede 10.000 følgere på Instagram i løbet af 3 måneder

 Gennemsnitlig rækkevidde på LinkedIn mellem 50.000 og 100.000 visninger pr. måned

 Overblik og konkrete handlingsplaner, der gør den marketingansvarlige mere effektiv i sit arbejde

✔ Fastholdte samme omsætning gennem salg på sociale medier trods butikkens nedlukning under COVID-19


Se indholdet på Gør Det Enkelt

Medlemsskab hos Gør Det Enkelt
giver adgang til

  • Ubegrænset adgang til kompetenceudvikling og læring
  • Live opdateringer hver uge med sparring og rådgivning
  • Medlemsskabet tilhører virksomheden så viden og strategiske beslutninger forbliver i virksomheden
  • Sparring og netværk med andre marketingansvarlige

Erfaring fra flere hundrede forskellige kunder!

Anita har en uvurderlig indsigt og erfaring, som gør hende i stand til at hjælpe alle de virksomheder, der ønsker hendes hjælp.

Anita Dalsgaards kunder

Anita Dalsgaard

har arbejdet som strategisk digital rådgiver siden 2014.

Hun har hjulpet mere end 200 små og mellemstore virksomheder.

Gennem foredrag og webinarer har hun inspireret flere end 4000 mennesker med sin begejstrede tilgang til at gøre det komplicerede enkelt at forstå.

Som bestyrelsesmedlem, censor og ivrig bruger af digitale platforme har hun over tid samlet sig betydelig erfaring med både virksomhedsdrift, samarbejde og hjælp til at ændre kultur og arbejdsgange.

Markedsføringsstrategi – hvad er det og hvorfor er det vigtigt?

Det er ikke noget nyt for dig, at der skal være en strategi for det meste du og dine medarbejdere foretager sig, når I er på arbejde. Så arbejder I nemlig mod et fælles mål.

Alligevel oplever jeg, at det 9,5 gange ud af 10 er markedsføringsstrategien, der nedprioriteres eller glemmes i en travl hverdag. Derfor vil jeg gerne give dig en reminder om, hvorfor det er vigtigt at have en god strategi for markedsføring i virksomheden - og følge den! Selv i en travl hverdag.

En markedsføringsstrategi er kort sagt en plan for, hvordan du vil markedsføre dine produkter eller ydelser for at nå dine mål for salg og kundetilfredshed. En god markedsføringsstrategi skal være målrettet og have fokus på målbare resultater, så du kan se, om din strategi er effektiv. Når du har lavet målbare resultater, er det tusind gange nemmere at måle på dine indsatser – og dermed vurdere, om der er noget, der skal ændres.

For at ligge nummer 1 i din kundes bevidsthed, er det vigtigt at have en klar idé om, hvem dine kunder er og hvad de ønsker. Det kan du finde ud af ved at lave en kundeanalyse, hvor du undersøger dine nuværende og potentielle kunder. Hvis du sidder i en virksomhed, der allerede er veletableret, kan du også kigge på dit kundekartotek. På den måde kan du tænke tilbage på dit møde eller den online eller telefoniske kontakt, du har haft med kunden tidligere. Fordi med den her viden kan du tilpasse din markedsføring endnu bedre til dine kunders behov og ønsker, så du kan skabe en stærk relation til dem.

En markedsføringsplan er en detaljeret plan for, hvordan du vil gennemføre din markedsføringsstrategi. Den skal indeholde en tidsplan for, hvornår du vil gennemføre de forskellige aktiviteter, samt en budgetplan for, hvad de vil koste. Det er også en god idé at måle og evaluere resultaterne af din markedsføringsplan løbende, så du kan se, om den leverer de ønskede resultater. Så kan du nemmere justere din strategi, hvis det er nødvendigt.

Der er mange forskellige metoder, du kan bruge i din markedsføring.

  • annoncering
  • e-mail marketing
  • sociale medier
  • PR
  • events

for bare at nævne nogle stykker…

Det er vigtigt at vælge de metoder og kanaler, der passer bedst til din virksomhed og dine kunder. Jeg har talt om det før, men jeg nævner det gerne igen. Det nytter IKKE noget at være med på alt det nye og smarte uden først at overveje, hvad for en fest det er. Du skal fx ikke haste på Tik-Tok, hvis du sælger autoreservedele og din målgruppe er mænd på 50+. Med en velovervejet markedsføringsstrategi og plan kan du skabe målbare resultater og få din virksomhed til at stå stærkt i din kundes bevidsthed.

Kunderne hylder Gør Det Enkelt med 5 stjerner på Google