Online læringsunivers til marketingansvarlige i små og mellemstore
virksomheder, der gerne vil skabe mere salg med online markedsføring
Online læringsunivers til marketingansvarlige i danske SMV'er, som gerne vil skabe mere salg med online markedsføring

✔ Få bedre og mere forudsigelige resultater fra jeres online tilstedeværelse
✔ Vedvarende kompetenceudvikling og opdatering inden for digital marketing
✔ Behold viden, uddannelse og strategiske beslutninger i virksomheden
“Jeg er glad for den sparring, jeg får omkring markedsføring og muligheden for at tilgå læringselementerne på egne tidspunkter.”
Maria Ahrensberg
Kommunikationsansvarlig hos teater ZeBU
“Jeg får masser af værdi for min månedlige betaling! Jeg har automatiseret opgaver, som jeg før gentog igen og igen.”
Henrik Lange
Iværksætter og rejserådgiver, Highways-academy.com

Tænk, hvis du som direktør endelig kan:
✔ Slippe den dårlige samvittighed, fordi dine medarbejdere nu får den sparring og rådgivning inden for markedsføring, som du må erkende, du ikke har tid til.
✔ Læne dig tilbage i visheden om, at din(e) marketingansvarlige har en sparringspartner, rådgiver og underviser, der kan give dine medarbejdere den viden og indsigt, de har brug for.
✔ Være tryg ved at din(e) marketingansvarlige håndterer markedsføring og
kundeservice online korrekt, så I ikke ender i en shitstorm.
Resultater, du kan forvente af virksomhedens medlemskab:
✔ Velovervejede beslutninger, der tager udgangspunkt i virksomhedens strategi og målsætninger
✔ Bedre resultater på samme eller mindre budget. Læs om Henriks succes her.
✔ Overblik og målgruppeindsigt, der ensretter kommunikationen fra både salg, kundeservice og marketing.
✔ Dataindsamling, arbejdsfordeling og indsatser, der samles i en letudførlig handlingsplan.
Rådgivning og undervisning i alt dét, en marketingansvarlig skal vide om digital strategi, kommunikation og online markedsføring.
Samlet på ét sted. I ét medlemskab.
Anita viser, hvordan online markedsføring bliver mere enkelt og effektivt - hvor overblik, struktur og indsigt
skaber bedre resultater på samme (eller mindre) budget
“Jeg lærer ugentligt meget om digital markedsføring, og sparringen med Anita gør mig mere effektiv i min arbejdsdag.”
Espen Agøy Hegge
Daglig leder, produktivNorge AS
“Du får konkrete råd og værktøjer, samt øvelser, hvor du tvinges til at indse, hvad den nye viden betyder for din virksomhed.”
Rikke Mortensen
Kommunikationskonsulent hos Dansk Firmaidrætsforbund

Konkrete resultater, der er opnået hos medlemmer
✔ En stigning i antal nye leads på 30%
✔ Rundede 10.000 følgere på Instagram i løbet af 3 måneder
✔ Gennemsnitlig rækkevidde på LinkedIn mellem 50.000 og 100.000 visninger pr. måned
✔ Overblik og konkrete handlingsplaner, der gør den marketingansvarlige mere effektiv i sit arbejde
✔ Fastholdte samme omsætning gennem salg på sociale medier trods butikkens nedlukning under COVID-19
Erfaring fra flere hundrede forskellige kunder!
Anita har en uvurderlig indsigt og erfaring, som gør hende i stand til at hjælpe alle de virksomheder, der ønsker hendes hjælp.

Markedsføringsstrategi – hvad er det og hvorfor er det vigtigt?
Det er ikke noget nyt for dig, at der skal være en strategi for det meste du og dine medarbejdere foretager sig, når I er på arbejde. Så arbejder I nemlig mod et fælles mål.
Alligevel oplever jeg, at det 9,5 gange ud af 10 er markedsføringsstrategien, der nedprioriteres eller glemmes i en travl hverdag. Derfor vil jeg gerne give dig en reminder om, hvorfor det er vigtigt at have en god strategi for markedsføring i virksomheden - og følge den! Selv i en travl hverdag.
En markedsføringsstrategi er kort sagt en plan for, hvordan du vil markedsføre dine produkter eller ydelser for at nå dine mål for salg og kundetilfredshed. En god markedsføringsstrategi skal være målrettet og have fokus på målbare resultater, så du kan se, om din strategi er effektiv. Når du har lavet målbare resultater, er det tusind gange nemmere at måle på dine indsatser – og dermed vurdere, om der er noget, der skal ændres.
For at ligge nummer 1 i din kundes bevidsthed, er det vigtigt at have en klar idé om, hvem dine kunder er og hvad de ønsker. Det kan du finde ud af ved at lave en kundeanalyse, hvor du undersøger dine nuværende og potentielle kunder. Hvis du sidder i en virksomhed, der allerede er veletableret, kan du også kigge på dit kundekartotek. På den måde kan du tænke tilbage på dit møde eller den online eller telefoniske kontakt, du har haft med kunden tidligere. Fordi med den her viden kan du tilpasse din markedsføring endnu bedre til dine kunders behov og ønsker, så du kan skabe en stærk relation til dem.
En markedsføringsplan er en detaljeret plan for, hvordan du vil gennemføre din markedsføringsstrategi. Den skal indeholde en tidsplan for, hvornår du vil gennemføre de forskellige aktiviteter, samt en budgetplan for, hvad de vil koste. Det er også en god idé at måle og evaluere resultaterne af din markedsføringsplan løbende, så du kan se, om den leverer de ønskede resultater. Så kan du nemmere justere din strategi, hvis det er nødvendigt.
Der er mange forskellige metoder, du kan bruge i din markedsføring.
- annoncering
- e-mail marketing
- sociale medier
- PR
- events
for bare at nævne nogle stykker…
Det er vigtigt at vælge de metoder og kanaler, der passer bedst til din virksomhed og dine kunder. Jeg har talt om det før, men jeg nævner det gerne igen. Det nytter IKKE noget at være med på alt det nye og smarte uden først at overveje, hvad for en fest det er. Du skal fx ikke haste på Tik-Tok, hvis du sælger autoreservedele og din målgruppe er mænd på 50+. Med en velovervejet markedsføringsstrategi og plan kan du skabe målbare resultater og få din virksomhed til at stå stærkt i din kundes bevidsthed.