Indhold på Gør Det Enkelt 



 Danmarks bedste læringsunivers for marketingansvarlige 

 Få det fulde overblik over indholdet, du som medlem får fri adgang til 

Contentplan og øvrigt indhold, der venter på dig

Contentplaner, handlingsplaner og skabeloner er bare en brøkdel af den værdi, du som medlem får adgang til hos Gør Det Enkelt – Danmarks bedste online læringsunivers.

Overblik og struktur er essentielt for alle virksomheder. Det giver ro i hovedet hos medarbejderen og med overblik og struktur vil du frigive en masse spildtid. Tid, du kan bruge på at arbejde efter dit mål. Når dit indhold følger en contentplan eller indholdsplan, vil du aldrig være i tvivl om, hvilket indhold du skal skrive til din målgruppe. Når opgaverne og medarbejderne følger en handlingsplan, ved alle aktører, hvad de skal lave og hvornår der er deadline. På den måde arbejder alle medarbejdere som en samlet enhed mod virksomhedens fælles mål.

Lad mig vise dig et overblik over indholdet på Danmarks bedste online læringsplatform Gør Det Enkelt herunder.

Læringsindhold på Gør Det Enkelt

De 3 uer-redigeret


Videomateriale om alt indenfor online markedsføring

 På læringsplatformen kan du allerede nu dykke ned i videoer med viden om:

  • SoMe: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Clubhouse og Facebookgrupper
  • Teknisk og lavpraktisk SEO: Hvordan ser SEO ud? Hvad er SEO? Hvordan kommer jeg i gang med SEO?
  • Automatiseret markedsføring: E-mail marketing og planlægning af markedsføring, der giver overskud, struktur og overblik
  • Foto og video: Tag flotte indholdsbilleder med mobilen, enkel videoredigering og brugen af Canva

Eksempel på video fra modul 7


Skabeloner og eksempler, der er tilgængelige på medlemsplatformen

Som medlem i Gør Det Enkelt får du adgang til mange forskellige skabeloner og eksempler, som du kan anvende i dit arbejde med digital markedsføring. Det vil være med til at skabe overblik og struktur i dit arbejde, så du sparer tid og arbejder mere målrettet mod dine målsætninger.

Du får blandt andet:

  • en skabelon til din digitale strategi
  • et eksempel på en spændende digital strategi
  • en skabelon til rapportering
  • forskellige skabeloner til din contentplan og din indholdsplan
  • en skabelon til automatiserede forløb
  • en skabelon til en kort og en lang handlingsplan
  • en skabelon til en kunderejse
  • et eksempel på en kunderejse
  • en skabelon til dit overblikskort
  • en skabelon til et enkelt årsoverblik
  • en skabelon til en overskuelig indholdskalender
  • forskellige skabeloner til dit årshjul
  • en skabelon til dine mål og KPI’er
  • en shotliste, så du skaber overblik inden du filmer din video

Skabeloner på Gør Det Enkelt

Overblik over skabeloner


Læg din digitale strategi

Medlemsuniverset er bygget op omkring min ekspertmodel de 3 U’er. Det er de steps, du skal igennem for at lægge din digitale strategi – og for at tage de beslutninger, der skal til, for at du kan begynde at arbejde endnu mere målrettet mod dine og din virksomheds mål.

Hvert modul har tilknyttet videoer, hvor jeg forklarer dig, hvad din opgave er nu. Jeg forklarer dig, hvorfor det er vigtigt, hvor du kan finde denne viden og hvilke spørgsmål, du skal besvare for at komme videre i processen.

Live sessioner hver torsdag

Hver torsdag klokken 9 holder din personlige markedsføringsekspert Anita Dalsgaard en live session om et bestemt emne. Det kan være Anita selv, der finder på emnet, eller du kan skrive til Anita og ønske et emne, du ønsker belyst. Hvis Anita ikke selv er eksperten på området, inviterer hun eksperten med på live sessionen, så medlemmerne kan lære af de bedste. Altid med det formål at gøre markedsføringen mere enkel.

Du kan se med live hver torsdag klokken 9, eller du kan se videoen efterfølgende, lige når det passer dig. På læringsplatformen kan du også finde emnet frem, når du mangler læring eller inspiration eller står med en opgave, du mangler idéer eller sparring til.

Her får du et eksempel på en af disse videoer.

Eksempel på live session


Ekspertmodellen de 3 U’er

Gør Det Enkelt er som læringsunivers bygget op omkring denne model. Det er også denne model, du skal tage udgangspunkt i, når du lægger virksomhedens digitale strategi. Til hvert modul findes en video, der vil sætte gang i dine tanker og guide dig til dine valg og fravalg.

De 3 U’er skaber ligeledes opbygningen af Anita Dalsgaards virkelighedsnære marketingbog Markedsføring er kærlighed.

Ekspertmodel