E-bogen kan åbnes på alle readers og tilpasses præcist det format, du foretrækker at læse i.
Bogens bagsidetekst:
Gør det enkelt. Gør det effektivt. Og gør det kærligt!
MARKEDSFØRING ER KÆRLIGHED viser vejen til fremtidens online markedsføring, hvor opskriften på succes har rod i et kærligt tankesæt med fokus på relationer, nærvær og glæde i det daglige arbejde. Som bogens mange cases understreger, handler markedsføring ikke ude lukkende om teknik og data, men i høj grad også om evnen til at ska be relationer.
Bogen guider marketingansvarlige trin for trin og gennem en række opgaver til at lægge en færdig digital strategi, der i en kombination af teori og kærlighed knytter kunder og virksomhed tættere sammen. Du får hjælp til at definere målgruppen gennem personaer, en skabelon til kunderejsen, en model til automatiseret markedsføring og meget mere – og til slut står du med færdige handlingsplaner og en digital strategi, der er tilpasset den enkelte virksomhed, uanset størrelse, am bitioner og ressourcer.
Anita Dalsgaard, stifter af Gør Det Enkelt, er strategisk digital rådgiver for små og store virksomheder, hvor hun gør det komplekse enkelt at forstå og udføre. Hendes mission er klar: at inspirere til at kommunikere fra hjertet og hjælpe nye såvel som garvede marketingansvarlige til enkel, effektiv og kærlig markedsføring. Både fordi det skaber person ligt overskud, og ikke mindst fordi autentisk og personlig kommuni kation er nøglen til at skabe forretning online i fremtiden.