Terms and conditions

HANDELS-, ABONNEMENTS- & LEVERINGSBETINGELSER

Produkter og tjenester udbydes af:

ANITA DALSGAARD ApS
Stenholtvej 8
8600 Silkeborg

KONTAKT OS PÅ
Har du konstruktiv feedback eller idéer til nye tiltag er du altid velkommen til at skrive til anita@anitadalsgaard.com eller ringe på 41 11 02 74.

BETALING OG LEVERING:
Du kan betale med VisaDankort, VISA, og Mastercard.
Du modtager straks efter købet en faktura på email til den opgivne email-adresse.
Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Digitale produkter leveres straks efter køb via email eller med adgangskode til din personlige profil. Det digitale produkt fremsendes til den email, som køber har indtastet i ordre-feltet.
Email-adressen kan altid ændres ved at klikke på “din profil”, når du er logget ind i Simplero.

RETTIGHEDER:
Køb af online-produkter, medlemsskab, webinarer og andre arrangementer hos ANITA DALSGAARD ApS er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven, nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”

Alle rettigheder til kurser (online eller live), foredrag og online-produkter, tekster og billeder tilhører ANITA DALSGAARD ApS.

Ved køb opnås én licens pr. købt produkt.

Alle online-produkter er personlige og må derfor ikke sælges, udlånes, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet uden forudgående skriftlig aftale med ANITA DALSGAARD ApS.

PRISER & GEBYRER:
ANITA DALSGAARD ApS henvender sig udelukkende til erhvervslivet og alle priser er derfor angivet i danske kroner eksklusive moms.

Der er naturligvis ingen betalingsgebyrer.

Du modtager straks efter købet en faktura på email til den opgivne email-adresse.

WORKSHOPS, KURSER, FOREDRAG, WEBINARER & EVENTS:
Framelding: Ved mindre end 1 måned til afholdelse kræves 50 % i gebyr. Ved mindre end 14 dage til afholdelse gives der ingen refusion. Dog er du er altid velkommen til at overdrage din plads til en anden. Kontakt os da med information om, hvem der overtager din plads.

I tilfælde af, at der er tildelt bonusprodukt i forbindelse med et køb, debiteres prisen for bonusproduktet ved refusion. Er prisen for bonusproduktet højere end dét beløb, der skal krediteres, udstedes faktura på resterende beløb.

ABONNEMENTER/MEDLEMSSKAB:
For abonnementer/medlemsskaber gælder, at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode.
Kvittering for trækket tilsendes per email.
Der fremsendes kvittering for hvert træk og i hver kvittering oplyses, med dato, hvornår næste abonnementsperiode starter.

Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet. I denne mail er et link, der skal klikkes på for at bekræfte aftalen.

Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Du kan når som helst opsige dit abonnement/medlemsskab, og der er ingen bindingsperiode. Du kan opsige dit abonnement på tre måder:

- På hver faktura findes et link til at opsige dit abonnement/medlemsskab og klikker du hér, opsiges abonnementet øjeblikkeligt, og du vil ikke blive faktureret yderligere. Allerede udstedte fakturaer skal dog stadig betales.

- Du kan logge ind på din Simplero profil og afmelde dit abonnement/medlemsskab.

- Du kan skrive til anita@anitadalsgaard.com. Du kan altid se, hvornår dit næste træk er, på din sidst modtagne faktura.

ÆNDRE KORT/ANGIVE NYT KORT:
Ønsker du at forny dit betalingskort, kan dette gøres via din faktura, hvor du altid, på hver faktura, finder et link til at opdatere dine kortinfo.
Du kan også skrive til anita@anitadalsgaard.com og opsige dit abonnement og tegne et nyt med det nye kort.

RETURRET:
Der ydes 14 dages returret. Hvis du fortryder dit køb af fysiske produkter inden 14 dage, så kontakt os på anita@anitadalsgaard.com og du vil få alle pengene tilbage.
Bemærk: Ved køb af digitale produkter, hvor materialet leveres øjeblikket, bortfalder de 14 dages fortrydelsesret.

OPSIGELSE:
Du kan når som helst opsige dit abonnement/medlemsskab ved logge ind på din profil og afmelde, du kan afmelde på din faktura eller ved at skrive til anita@anitadalsgaard.com
Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udstedte fakturaer skal dog stadig betales.

REKLAMATION, FEJL, MANGLER & MANGLENDE LEVERING – fysiske produkter:
Forbrugerkøb: Evt fejl, mangler, manglende skal du oplyse os inden for rimelig tid. Rimelig tid er 2 måneder. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvad fejlen eller manglen består af.

Handelskøb: Ved handelskøb skal du reklamere straks manglen opdages.

Eventuelle undskyldelige grunde har ikke betydning. Så hvis du er på ferie, messe, syg, rejse eller tilsvarende og ikke reklamerer rettidigt vil dit krav om mangler være fortabt.

IKKE AFHENTEDE PAKKER
Får vi pakker retur, der ikke er afhentet, betaler du selv for at få varen tilsendt igen. Hertil lægges et håndteringsgebyr på 150 kroner eksklusive moms. Ønsker du mod formodning ikke at få varen tilsendt igen, bliver håndteringsgebyret fratrukket varens pris.

AFLYSNING:
Vi forbeholder os ret til at aflyse workshops, kurser, foredrag & events ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt, at vi finder en ny dato, alternativt at få pengene retur.

KORTTYPER:
Vi modtager Dankort, VisaDankort, VISA og MasterCard