Strategisk rådgivningsforløb

For virksomheder, der vil skabe forretning med deres online tilstedeværelse og markedsføring. 

Mit arbejde med virksomheder består af 20% rådgivning i markedsføring og 80% rådgivning i adfærdsændringer

Fordi online markedsføring i dag kræver konstant tilstedeværelse, viden om teknik og tendenser, autentisk kommunikation og forevigt nærvær. Markedsføring tager tid, det kræver nye arbejdsgange og mest af alt forståelse og opbakning fra hele organisationen. 

Har du tiden og indsigten til at være sparringspartner for dine marketingmedarbejdere, så de bliver dygtigere, mere effektive til at udføre markedsføring og skaber resultater med deres marketingindsatser?

På mine strategiske rådgivningsforløb er jeg rådgiver, sparringspartner og the-go-to-girl, når dit team mangler et godt råd og hjælp til beslutninger.  Mine rådgivningsforløb startes op med en digital strategi workshop, hvor overblik og essentielle beslutninger tages, så det bliver lettere at udføre effektiv markedsføring i dagligdagen. Herefter mødes vi fysisk eller online en gang om måneden og arbejder videre med strategiske indsatsområder besluttet i den digitale strategi. 

 

SKRIV TIL MIG, HVIS DU GERNE VIL HØRE MERE OM MINE STRATEGISKE RÅDGIVNINGSFORLØB

 

Med mig som jeres strategisk digitale rådgiver får I:

⭐️ Strategisk sparring og rådgivning i et halvt til et helt år.

⭐️ 6-12 online eller fysiske møder á 2 timer med fokus på strategi, udførelse og optimering. 

⭐️ Overblik og prioritering i den digitale marketingindsats.

⭐️ Sparring på idégenerering og udvikling af indhold til de valgte kanaler.

⭐️ Undervisning i eventuelle digitale hjælpeværktøjer, måling og andet teknik.

⭐️ Gennemgang og vejledning i emner som overvågning, indhold og sociale medier.

Indholdet på møderne afgøres af den digitale strategi, men det kunne f.eks være:

⭐️ Kortlægning af kunderejsen

⭐️ Undervisning for alle medarbejdere i optimering af personlige LinkedIn profiler

⭐️ Opsætning af månedlig rapportering med resultaterne af den digitale indsats

⭐️ Automatiseringer af sociale medier og e-mailmarketing

⭐️ Undervisning i opsætning af annoncer på sociale medier

⭐️ Skabelon for opslag og e-mails ved lancering af produkter, events og tiltag

⭐️ At arbejde mere smart og effektivt med online markedsføring

⭐️ Gennemgang af effekten af opslag og forslag til optimering

Inkluderet i prisen er 1 års medlemskab til mit online læringsunivers Gør Det Enkelt,
der indeholder mere end 100 undervisningsvideoer i alle discipliner inden for digital markedsføring.
Medlemskabet giver adgang for alle interesserede medarbejdere.

Gør Det Enkelt

“Efter forløbet mærker jeg, hvordan personalegruppens engagement i digital markedsføring er steget. Det har givet noget godt til butikken, at sociale medier ikke længere er farlig, ukendt grund. Mine ansatte har virkelig drevet projektet i hverdagen og har forstået, vigtigheden i opgaven – også selvom det er supernemt at lade være. Men nu gør de det bare, fordi vi sammen med Anita har gjort det hele så meget mere enkelt og håndgribeligt at gå til.
Jeg tror, det har en stor betydning hvor hurtigt Anita er kommet ind under huden på personalet.”

Ejer, Bog&Idé og Dansk Papirvare

Gør Det Enkelt

“Det betyder meget at kunne få et sæt friske øjne på en problemstilling. Jeg sender Anita en besked, hvis jeg kommer i tvivl. Det er vigtigt for mig at have den her sparringspartner og en hånd i ryggen. Jeg er rigtig god til at igangsætte, men ikke afslutte. Så har jeg brugt Anita som en mentor, der hjælper med at rydde ud og sortere. Det har gjort, at jeg har nået mit mål! Min omsætning er blevet højere og meget mere stabil.”

Ejer, Sigrid Lund Psykomotorisk Terapi

Digitalt og strategisk rådgivningsforløb

En digital strategi er en plan for, hvordan du som virksomhed vil opnå dine mål og ønsker ved hjælp af digitale kanaler og teknologier. Det er en væsentlig del af enhver moderne virksomheds overordnede strategi, da forbrugerne er mere og mere online og derved opstår nye kanaler, som spiller en central rolle i mange brancher og markedssegmenter.

For at udvikle en effektiv digital strategi, er det vigtigt at have en forståelse for din virksomheds kunder, marked, branche og potentiale. Jeg giver dig den personlige sparring, du søger, med afsæt i din virksomhed og du får hjælp til at stille de rette spørgsmål og mærke, hvad der giver dig og dine medarbejdere energi. Du og jeg arbejder tæt sammen for at forstå dine forretningsbehov og mål, og derefter hjælper jeg dig med at udvikle en strategi, der passer til dine unikke behov. På den måde passer målet med strategien, ressourcerne og kompetencerne – og på den måde får du gang i den kontinuerlige markedsføring.

Jeg vil også hjælpe dig med at vurdere og udvælge de digitale kanaler og teknologier, der vil være mest effektive for at nå dine mål. Dette kan omfatte indsatser som søgemaskineoptimering (SEO), sociale medier, e-mail-marketing, online annoncering eller andre marketingtiltag.

En god digital strategi hjælper dig med at forbedre dine kunderelationer, øge din online tilstedeværelse og synlighed, samt generere mere trafik og leads til din virksomhed. Det hjælper dig også med at opbygge et stærkt online brand og øge kundetilfredshed og -loyalitet. Men selvfølgelig kun, hvis den digitale strategi bliver udført med kontinuerlig markedsføring i dagligdagen. 

I et strategisk rådgivningsforløb med mig får du den personlige sparring og den faglige ekspertise, du behøver, for at udvikle en effektiv digital strategi og udførende markedsføring, der hjælper dig og din virksomhed med at opnå jeres mål og ønsker.

SKRIV TIL MIG, SÅ VI KAN FINDE UD AF, OM JEG ER DEN RETTE RÅDGIVER FOR JER