Hav dit fundament i orden
Jo, du skal sørge for at have basis på plads først. Det kan lyde drønkedeligt, men det er bare så vigtigt.
Alt for mange virksomheder springer ud i Facebook, Instagram, apps og andre digitale marketingtiltag, bare fordi de føler, at de skal. Måske fordi de føler sig tvunget til det, eller fordi en smart-i-en-fart konsulent har fortalt dem, at toget er ved at forlade perronen uden dem. Det er ikke det rigtige grundlag at starte ud fra.
Content is King, Strategy is President
Digitale kommunikations- og marketingindsatser bliver aldrig en succes, hvis ikke din organisation er klædt ordentligt på med de rette kompetencer.
Der skal være lagt en strategi eller en plan for, hvordan denne digitale indsats skal understøtte din forretning. Derudover skal organisationen også sættes til det – hvem skal gøre hvad, hvornår og for hvilket budget?
Som at kaste en boomerang
Alt for mange gode initiativer og projekter ender med at ligge fladt på jorden lige foran dine fødder, fordi der ikke var gjort nok ud af forberedelsen.
Derfor opfordrer jeg dig og din virksomhed til at starte med at træde et skridt eller to tilbage, for bedre at kunne få det nødvendige overblik over jeres udgangspunkt og få styr på basis.
Med basis mener jeg
- Hvor kan forbrugerne interagere med din virksomhed?
- Hvor kan de finde mere om indholdet i jeres produkter?
- Hvor kan de købe jeres produkter?
- Og hvorfor skal de vælge lige præcis din virksomhed?
Hvis din virksomhed har brug for hjælp til at skabe det rette fundament for jeres digitale tilstedeværelse, så overvej at gøre som mange andre små, mellemstore og store virksomheder og book en strategiworkshop med mig.
På kun 5 timer lægger vi sammen din digitale strategi, der understøtter din forretning og sikrer, at du løfter din virksomheds digitale tilstedeværelse.
Læs mere om, hvorfor det er vigtigt du lægger en digital strategi.
Skriv til mig på anita@anitadalsgaard.com eller ring 41 11 02 74.
0 kommentarer
Skriv en kommentar