Har du nok i dig selv, siden du lader potentielle kunder gå?

photo-1454923634634-bd1614719a7b

Hvorfor lader du dine potentielle kunde forlade dig, når I har haft kontakt?

  • I har brugt et 6 cifret beløb på jeres messestand.
  • I har alle jeres sælgere kørt i stilling. 
  • I har arbejdet dag og nat på at få stand, foldere, smagsprøver og produkter klar til messen.
  • I tager 3 HELE dage ud af kalenderen for at møde potentielle kunder på lige nøjagtigt jeres fagmesse (når der ikke lige er Corona på spil 🙄).
  • I interagerer med flere hundrede potentielle kunder og får måske 40 visitkort med derfra.
    Flere tusind har passeret standen og fået et godt indtryk af jeres brand gennem smagsprøver, foldere og standens flotte udtryk.

Men I har INGEN mulighed for at få kontakt til dem igen...

I har flere tusind potentielle kunder, der har

  • oplevet jeres brand (i virkeligheden og helt tæt på)
  • fået et positivt indtryk af jer
  • har et behov for jeres produkt
  • gerne vil høre mere om jer

Alligevel har I ikke fået deres kontaktoplysninger...

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor stort set ingen virksomheder sørger for at få en krog i alle de potentielle kunder, der passerer deres messestand!

Kunden kan ikke selv finde frem til virksomheden, for hverken

  • Webadresse
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn

er synligt nogen steder på messestanden...

Okay okay, måske kan de fleste godt Google sig frem til virksomheden igen - men overvej lige, hvor mange messestande de besøger på sådan en dag. De er også bare mennesker og glemmer hurtigt! Og i hvor høj grad gider vi ærligt talt selv arbejde for at finde tilbage til virksomheden? 🤷🏻‍♀️

Virksomheden kan ikke holde kontakten med de potentielle kunder, fordi de ikke indsamler hverken

  • Følgere
  • E-mails
  • Telefonnumre

Så et 6 cifret beløb bliver fyret af på 3 dage uden mulighed for at følge op på de tusinder af potentielle kunder...

Det er da for sindssygt!

Nu fortæller jeg dig en meget vigtig og afgørende indsigt for dit salg... Er du klar?

Din kunde er digital!

Whaaat? Yes, den er god nok...

Både privat og professionelt! Uanset branche!

Hvis du sørger for at ”få en krog” i de mange tusinder af kunder, der passerer din messestand, kan du sælge til dem, når de kommer hjem i sofaen.
Og når du har bedre tid til at tale med dem..

Det er essentielt at I tænker jeres digitale kommunikation ind i jeres fysiske offline kommunikation, så I ikke bliver ved med at spilde jeres tid og penge!

0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!

Skriv en kommentar