Maria Ahrensberg

"Det som jeg er mest glad for er den sparring, jeg får omkring markedsføring."

Jeg synes, at Gør Det Enkelt er meget flot tilrettelagt. Det som jeg er mest glad for, er den sparring, jeg får omkring markedsføring og muligheden for at tilgå læringselementerne på egne tidspunkter.

Det er altid en udfordring at få skabt tid og rum til at dykke ned i det strategiske arbejde, men nu har jeg en anden bevidsthed omkring arbejdet, hvor jeg ugentligt bliver opdateret med lærerigt indhold.

Det giver værdi at kunne fordybe sig i det strategiske arbejde med konkrete værktøjer og med inspiration fra kollegaer. Derudover er det altid skønt at blive inspireret – både af de mange spændende forløb, men også af konkrete cases.

Jeg synes, det er meget inspirerende, at Anita både bruger sin egen faglige baggrund med eksempler og cases, men også henter eksperter ind til specifikke emner, f.eks. markedsføringsret.

- Maria Ahrensberg, kommunikationsansvarlig hos teater ZeBU

"Jeg får masser af værdi for min månedlige medlemsbetaling!"

Siden jeg blev medlem, er jeg blevet mere opmærksom på, at jeg kan automatisere en langt større del af mine arbejdsprocesser, end jeg umiddelbart troede. Og jeg har allerede automatiseret flere processer, som jeg alligevel gentager på uge- og månedsbasis.

Jeg er meget forbeholden over for medlemskoncepter generelt, og er kun medlem af Gør Det Enkelt Medlemsakademi og ét andet akademi. For på Gør Det Enkelt får jeg masser af værdi for min månedlige medlemsbetaling!

Jeg er især glad for de ugentlige webinarer. Og selvom jeg endnu ikke har nået at fordybe mig så meget i medlemsplatformen, så ved jeg, at der ligger masser af "guld" derinde. Bl.a. er jeg ret vild med fokusset på målgrupper og brug af personaer.

Jeg vil helt klart anbefale at blive medlem, hvis man har ambitioner om i højere grad at automatisere sine forretningsgange.

– Henrik Lange, iværksætter, rejserådgiver og USA ekspert hos Highways-academy.com

Henrik Lange
Rikke Mortensen

"Det er helt sikkert pengene værd!"

Det jeg bedst kan lide ved Gør Det Enkelt er de konkrete råd og værktøjer, samt øvelserne, hvor jeg tvinges til at overveje og oversætte, hvad den nye viden betyder for min virksomhed.

Før havde jeg svært ved at finde tid til at lave en strategi og udføre den digitale markedsføring, selvom jeg havde masser af viden og idéer dertil. Og jeg havde brug for at skabe den perfekte digitale kunderejse for netop min virksomhed. 

Det er genialt, at man kan tage akademiets moduler, når man selv har tid og overskud til det. Og man får adgang til virkelig god sparring fra Anita. Man kan stille de spørgsmål, man selv tumler med og få hurtig og kompetent vejledning. Man føler, at man bliver set og hørt som medlem af akademiet.

Det er helt sikkert pengene værd. Det eneste jeg mangler er tid til at gå igennem alt materialet 😉 

– Rikke Mortensen, Kommunikationskonsulent hos Dansk Firmaidrætsforbund

"Jeg slipper for at bruge tid på at teste og afprøve alt mulig andet."

Før jeg kom med på Gør Det Enkelt, var det svært at vide, hvad der fungerede, og jeg brugte meget tid på at søge på Google og finde videoer om de ting, jeg kæmpede med.

Nu har jeg sænket skuldrene. Jeg stoler på, at de råd jeg får fra Anita virker, og jeg slipper for at bruge tid på at teste og afprøve alt mulig andet. Jeg har også et sted jeg kan gå til for at lære mere om digital markedsføring. Jeg er kort sagt mere effektiv på min arbejdsdag.

Hvis du er i tvivl, så bare prøv det af. Du risikerer ingenting! Der er så meget indhold på portalen, som vil hjælpe dig med digital markedsføring, og Anita er meget tilgængelig og svarer på spørgsmål både på mail og i live-sessionerne.

– Espen Agøy Hegge, daglig leder hos produktivNorge AS

Espen Agøy Hegge
Sabine Stougaard Knudsen

"Gør Det Enkelt er en vidensbank."

Gør Det Enkelt er en vidensbank. Man kan finde svar i takt med, at man støder på udfordringer. Og man finder information om noget, som man slet ikke vidste var muligt. 😊 Platformen er overskuelig og den suppleres godt op af webinarerne.

For en som mig, som er blevet kastet ud i marketing, men normalt sidder med design, så er det virkelig værdifuldt, at jeg har akademiet til at lære i og stille spørgsmål. Det har hjulpet mig meget.

- Sabine Stougaard, industriel designer hos Pure Culture