Tidligere marketing webinarer har omhandlet
👉🏻 9 trin til succes med digital markedsføring
Oplever du også, at online markedsføring og sociale medier virkelig er en krævende arbejdsopgave, der kræver tid, ressourcer og kreativ tænkning? På dette marketing webinar viser jeg dig, hvordan det bliver meget lettere for dig at kommunikere online.
Nøglen til nemmere udførsel i dagligdagen er, at du lægger en digital strategi. Din digitale strategi er din guide i den rigtige retning.
At du, alene eller sammen med chef og kollegaer, tager de nødvendige beslutninger. Når du har din strategi og retning på plads, bliver det mere enkelt, effektivt og sjovt for dig at lave online markedsføring.
På mit næste webinar om digital markedsføring viser jeg dig de 9 trin til succes med digital markedsføring. Jeg viser dig, hvorfor og hvordan du lægger din digitale strategi.
De 3 vigtigste elementer, du får med på webinaret:
- Sådan sikrer du, at du skaber salg med din kommunikation
- Hvordan du får opmærksomheden blandt din målgruppe
- Gode råd til bedre indhold på sociale medier
Mit webinar er både for dig, der er ny i marketing-disciplinen og dig, der har masser af erfaring. Du skal deltage i webinaret, hvis du sidder med en følelse af, at du gerne vil være skarpere i din kommunikation og arbejde smartere.
👉🏻 Kortlæg din kunderejse
Et andet marketing webinar omhandler kunderejsen. Hvad er en kunderejse og hvorfor skal du kortlægge den?
Medlemmerne af mit læringsunivers Gør Det Enkelt har flere gange hørt mig sige, at "det kommer an på, hvor i kunderejsen din modtager er".
Men hvad er kundens rejse? Dybest set kan du aldrig vide det 100%, men du kan lave et kvalificeret gæt.
Jeg viser dig, hvordan du kortlægger din kundes rejse, så du bliver bedre til at lave relevant indhold til lige præcist dér, hvor din kunde er på rejsen.
Som altid, gør jeg det i mine marketing webinarer helt enkelt og overskueligt. Jeg viser dig også et eksempel på en kunderejse.
Kunderejsen handler kort sagt om at tage din potentielle kunde i hånden og sørge for at deres vej (til et køb eller en ønsket handling) bliver så nem og rolig som muligt. På mit marketing webinar om at kortlægge kunderejsen viser jeg dig, hvordan du kortlægger denne rejse, og finder ud af hvilke dele af din digitale markedsføring, der virker bedst.
👉🏻 Automatiseret markedsføring
I mit webinar om automatiseret markedsføring introducerer jeg dig til den smarteste og mest tidsbesparende disciplin inden for digital markedsføring.
Jeg giver dig:
- modellen for automatiseret markedsføring
- eksempler på e-mail-forløb og
- en grundig introduktion til de mange systemmuligheder, der findes på markedet.
Du kan bruge automatiseret markedsføring til leadgenerering, til at skabe sammenhængende kommunikation på tværs af platforme, til dataanalyse og til at frigive tid i din mailindbakke.
Ekstra: Starterkursus om automatiseret markedsføring
Udover dette webinar om automatiseret markedsføring får du som medlem af mit læringsunivers Gør Det Enkelt adgang til et starterkursus om automatiseret markedsføring.
Hvis du er helt grøn eller har en smule kendskab til automatiseret markedsføring, vil dette starterkursus passe perfekt til dig.
Skridt for skridt tager jeg dig igennem hvert step af min ekspertmodel, som du skal gennemføre, inden du går i gang med at automatisere din markedsføring. For som i alle andre sammenhænge, er det vigtigt, du altid har dit formål, mål og målgruppe i baghovedet, så du hele tiden er skarp i din kommunikation.
Hvis du ikke allerede har gennemført de forrige moduler med digital strategi her på Gør Det Enkelt, vil jeg anbefale dig at begynde med det inden du går i gang med dette starterkursus.
Gennem forløbet tager jeg dig igennem min model for automatiseret markedsføring, der består af 7 steps:
- Formål & mål
- Hvem
- Forløb
- Indhold
- Opsætning
- Monitorering
- Evaluering
Der er en video samt et arbejdsark tilknyttet hvert step. Arbejdsarket, som du også får adgang til som medlem, skal du udfylde undervejs med dine svar, så du altid kan finde tilbage til dine beslutninger, intentioner og din plan. Når du klikker på gem nederst i arbejdsarket, kan du altid finde det inde på din profil igen.
De vigtigste budskaber fra mig, når du går i gang, er:
- Hold det enkelt
- Find den simpleste udgave
- Lav det universelt - ikke sæsonafhængigt
- Du kan altid lave om og fylde på
- Det skal give mening for modtageren
Til dig, der vil læse endnu mere
Jeg har skrevet bogen Markedsføring er kærlighed til dig, der gerne vil blive endnu skarpere på alle ovenstående emner. Det er en helt lavpraktisk markedsføringsbog med konkrete opgaver, handlingsplaner og virkelighedsnære cases, som du kan relatere til.
Køb bogen her
Jeg er SÅ taknemmelig for de mange gode anmeldelser, bogen har fået. Jeg ser det som et tegn på, at der bliver sat tanker i gang hos læserne - og forhåbentlig også handling.
Er du blevet interesseret i et medlemsskab i Danmarks bedste læringsunivers Gør Det Enkelt? Her har du blandt andet en ekspert i ryggen, når du skal tage vigtige beslutninger om din digitale markedsføring.
Læs mere om de forskellige priser og medlemsskaber her