Eksperten i digital strategi giver dig:
Viden, sparring og kompetenceudvikling indenfor digital strategi, markedsføring, sociale medier og automatiseret markedsføring
Eksperten i Digital strategi giver dig viden, sparring og kompetenceudvikling indenfor digital strategi, markedsføring, sociale medier og automatiseret markedsføring
Til dig, der ønsker viden, vedvarende læring og mine tanker og erfaringer om emner indenfor digital markedsføring
Gennem mine år som selvstændig siden 2014 er jeg stødt på mange myter og holdninger til forskellige ting indenfor online markedsføring.
F.eks. tesen om, at du som virksomhed SKAL være på Facebook.
Men det handler ikke bare om, at du har en virksomhedsprofil på Facebook. Du er nødt til, at:
- vide hvordan du vil bruge kanalen strategisk i dit arbejde
- være bevidst om hvorvidt Facebook er en relevant kanal for lige netop din virksomhed og målgruppe samt hvorfor den eventuelt ikke er relevant
- have kendskab til hvordan du producerer indhold, der passer til din kanal og rammer din målgruppe
- og have indsigt i hvordan du måler på dine indsatser
Det er min erfaring med emner som disse, jeg deler med dig i min vidensmail, som jeg sender i min vidensmail én gang hver 14. dag.
Skriv dig op herunder, hvis du også vil modtage en digital eksperts syn på alt omkring online markedsføring og hvordan du skaber forretning via internettet.
Jeg hader også spam. Du kan altid afmelde dig igen.